STUDENTEN ÄR NÄRA!

Skriver ett inlägg innan jag lägger mig.
Nu har den stora dagen kommit, STUDENTEN!
Jag har så mycket blandade känslor, nervös, rädd, glad, fri osv.
Men det här kommer bli bra, det vet jag!
Kommer dock sakna min klass så fruktansvärt mycket. ♥

Klassfesten igår var helt sjukt kul! Vi dansade och drack, sen blev det krogen. Satan i gatan vad folk det var ute och jättebra musik var det också, kanonkväll!

Idag var jag dock helseg. Vi kollade på gamla kort och så från dessa tre år, minnen!
Allt är typ klart nu tills studentfirandet, känns skönt. Dock är mitt hår helt fail. :(
Åkte till Amanda idag & fixade klart vagnen, den är jättefin!

Snart ska jag sova, eftersom jag ska upp runt 6. Jag lär nog färga om utväxten också, blev ju gult!

Kom till Dahlandergymnasiet imon och gratta mig, haha! :D

IMON BLIRE ÖÖÖÖÖS!
FÖR JAG SKA TA STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!!! :D:D:D:D







roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback