Dagen som gått

Idag har jag hunnit med mycket känner jag.

Först var jag i skolan as usual. Hade "fysikprovet" och det gick mycket bra! Sen hade vi kemi, tråkigt. Men jag blev nöjd över provresultatet i alla fall.
Efter kemin åkte jag hem. Käkade mat, satte mig vid datorn och sen hjälpte pappa med en grej, fick cash för det också. Så nu är jag 299 kr rikare på mobilen. Gratis sms, så skriv på fan!
Sen kom min lilla älskling hit. Vi gick till Max och Emelie. Där spelade vi lite pingis, monopol (jag kom tvåa) haha, var bara tvungen att säga det. Sen kollade vi på Patrik 1,5 och käkade glass. Filmen var jättebra tycker jag. Håller inte alls med dem som tycker den var kass.

Nu ska jag kika runt på internet, sen mysa med baby.

PUSS PÅ DET! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback