dig ska jag lura!

Hejsan bloggen!
Jag har bara orkat gjort en labbrapport, ska göra den andra imon i skolan. Ska skriva lite projektarbete nu, sen ska jag sova. Jag har sett AA idag också, lika bra som vanligt. Nu börjar det hända massa saker i serien också, gillar! Har duschat och pratat med älskling också. På torsdag natt får jag träffa han, can't wait.♥

Imon är det ju 1:a april, hum, undra vem jag ska lura. Mohahah!

Nu har Sandra lagt upp lite nya bilder från klassfesten också. Här kommer två på mig och Lollo innan festen! Änt vi vackra så säg? Haha!

Godnatt!









Kommentarer
Tess skrev:

Ja ska göra ett reportage för en lokal tidning och behöver lite hjälp från er alla bloggare..

hoppas du tar dej tiden att svara



varför började du blogga?

och vad vill du uppnå med att blogga, är det att skriva av dej eller har du andra planer?





ha en toppen Onsdag



kram

2009-04-01 @ 01:27:35
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Dragana skrev:

Det där med att luras har jag aldrig fattat. Haha. Det finns ju ingen mening med det!

2009-04-01 @ 03:08:00
URL: http://iseedee.blogg.se/
wilma skrev:

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-04-01 @ 10:14:39
Elisabeth skrev:

Snygga drinkar också. Har du lurat någon än?

2009-04-01 @ 11:40:31
URL: http://indoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback