Hemkommen

Kom hem från skolan för typ en timme sedan. Fysiken gick mycket bra idag! Jobbade på bra och hann med många tal.
Var det någon som såg Wipeout igår på femman kl. 20.00? Helt sjuuuukt roligt program. Jag kommer roa mig med det varje söndagskväll framöver iaf. Efter det var det Sanningens Ögonblick, helt sjukt hur man kan ställa upp där. Jag menar, skulle ni vilja blotta er inför hela svenska folket sådär? Inte jag i alla fall.

Idag ska jag sova ensam, eller vi får se om Amanda vill komma hit och göra mig sällskap. Det skulle vara roligt. Då ska jag förhöra henne inför deras djursjukvårdsprov som de ska ha imorgon. Det är ett prov på hela deras bok som är typ på 200 sidor tror jag. Varför gör man så som lärare? Varför inte bara dela upp proven? Tacka Gud för att jag inte har djursjukvård..

Nu ska jag kika lite i kemiboken. Suck. Ska ni göra något roligare kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback