hihi, jag slår vad om att ingen kommer orka läsa.

VARNING FÖR LÅNG LISTA!


Lovar du att vara ärlig? yes i will.

Du heter: Roxanna Pros

Smeknamn: roxy

Låt som när du är ledsen sörjer till? jaru, nån lugn deppig låt kanske?

Beroende av: pussar, can't get enough.

Vem behöver du mest just nu: behöver många personer, men mest min pojkvän då.

Vad tror folk om dig? det kan väl inte jag svara på?

Stämmer det? -

Vad får du oftast komplimanger för? vet inte, ansiktet kanske?

Vad säger du för att imponera på någon? jag behöver inte imponera på någon, hähä.

Hur imponerar man på dig? om man gör mig glad och är självsäker så har man lyckats!

Brukar du skratta för dig själv? haha, händer väl titt som tätt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: nej, men om nån timme borde vi va klara iaf.

Var bor du? guuustafs

Trivs du där: jorå, hä duger fint.

Äger du några converse: nope, men vill ha ett par till sommaren.

Sprit, cider, vin eller öl: cider lätt.

Brukar du bli för full: nä, festar typ aldrig längre men på lördag smäller det kan jag lova!

Vad har du för mobil operatör: parlino

Är du allergisk i mot något: nope

Har du haft sex idag: no, inte än. ;p

Nästa mål i ditt liv: skaffa ett jobb?

Hur svarar du i mobilen: ah hallåå?

Vem ringde du senast? mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer inte ihåg det.

Antal timmar sömn inatt: typ 10 timmar.

Sov du ensam: nej :)

Brukar du komma i tid: det beror på.

När mår du bra: när jag umgås med mina bästa!

När blev du fotad senast: vet inte.

Hur känner du dig nu: blandat. vill sova men "orkar inte." :p

Vanligaste färg på dina kläder: ja, det måste väl bli svart då.

Vad tycker du om fötter: äckliga

Vad saknar du: finns många jag saknar.

Hade du en bra kväll igår: jorå, den dög väl.

Favorit dryck på morgonen: juice

Rakar du benen: ja, men blir mer på sommaren.

När brukar du oftast gå och lägga dig: klockan 00.04, nejrå men runt 12 på natten kanske.

Är du blyg? det beror på, om jag ska träffa nya människor kan jag vara blyg.

Sysslar du med någon idrott: nej, tyvärr.

Vill du hellre ha mail än brev: nä, brev är mer personligt. synd att man aldrig får det längre bara.<
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, det gör jag :)
Har du spytt offentligt:
jo, det har hänt.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha pissa stående och typ ha sex hahaha!

Är du nöjd med ditt liv: helt nöjd är jag väl inte. jag är nöjd när jag bor och lever stadigt.

Är du bortskämd: nej, verkligen inte.

Vad gör du i morgon: skola, sen plugga typ.

Vad är det värsta du vet? folk som tror sig veta mer än vad dem gör, urk.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte faktiskt.

Vad längtar du till? sommaren!

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja :)

Vad använder du för shampoo? silverschampoo från Matrix.

Vad är det finaste du fått? fått mycket fint i mina dar så svårt att säga en speciell grej.

En speciell dag du minns: dagen då jag och kristoffer blev tillsammans, hihi. ♥

Hur gammal är du: 19 (20 i januari, lääängtar!!!)

Tycker du om någon just nu: OM jag gör!

Om fem månader: jobbar jag förmodligen.

Du samlar på: ingenting numera.

Gröna eller röda äppeln: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: brukar hålla det för mig själv oftast.

Gillar du golf: nja, måste väl eftersom min babe spelar. (a)

Vilken tid gick du upp idag: runt 11.

Har du sovit i din egna säng inatt: japp

Har du strumpor på dig nu: nej, barfota.

Är det okej att gråta: ja? herregud vilken fråga.

När grät du senast: vet inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: oh, shoppa i massor!
Bär du glasögon eller linser:
nej, inget utav det.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha, nejnej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika, runt 12 oftast.

Har du piercing: yes, 6 st i öronen.

Vill du gifta dig: ja, det vill jag.

Vill du ha barn: ja, kan knappt vänta! :-)

Solar du ofta: solarium? nej, aldrig gjort.

Är du bra på att laga mat: om jag vill.

Är du flygrädd: ja :p

Hur vig är du: rätt så vig faktiskt.

Är du musikalisk? jag kan dansa och jag kan sjunga så, bara det att inte många vet om det. :/

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: daim lätt!

Tror du på ett liv efter döden: hoppas gör jag väl.

Tycker du om sushi: nej, äter inget som är djur.

Vad äter du helst när du ser på film: lösgodi, gud så gott.

Bor dina föräldrar tillsammans: japp

Har du tandläkarskräck: skräck har jag väl inte men ogillar att gå dit.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska helt klart.

Vilken ögonfärg har du: gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: many times..

Biter du på naglarna: ja, tyvärr.

Röker du: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: inte många, men ska bli bättring på det imon då mitt nya liv börjar.

Senaste låt du hörde: vet inte riktigt.

Kommentarer
ericaperzzon skrev:

Svar: Vinnaren är dragen och det var ditt namn som stod på lappen! Skicka gärna ett mail till mig med namn och adress så skickar jag presentkorten så fort som möjligt:)



/E

2009-03-23 @ 00:00:36
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback