i'm gonna miss you

Igår ville jag inte skriva blogg. Jag ville vara med älsklingen mycket eftersom han åkte till Skåne idag och blir borta en vecka. Ja, en vecka låter inte så mycket men för mig är det de då vi träffas varje dag. Vi går ju i samma skola och allt. Så vi var bara hemma och myste, såg på tv, käkade jättegoda frasvåfflor med sylt, grädde och glass! Jag var sjukt trött igår, så jag somnade tidigt för att vara mig, runt halv 11 typ.

Idag låtsades jag & Julia söka jobb på svenskan. Det var kul kan jag säga. Vilken fantasi vi har! xD
Sen sa jag hej då till Kristoffer idag också, buuhuu. :'(

Nu ska jag fixa massa partylåtar till helgen hade jag tänkt, men internet på den stationära datorn verkar inte funka. Knas..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback