mja

Skola som vanligt idag. Sen åkte jag med mamma till torget och fyllde på mitt busskort, lånade en bok till engelskan och köpte godis. Var så himla sugen på godis! Nu mår jag inte så bra, är helt yr i huvudet. Vet inte varför. Kanske för att jag knappt ätit något på hela dagen. Skolmaten är ju så äcklgt, vegetariska alltså. Jag får bara en rätt att välja mellan och varje gång är det någon veggobiff eller skit. De andra har två rätter + soppa att välja på, fusk? Svar JA! Men jag får väl stå ut, går ner i vikt gör jag ju och det är inte fy skam. Men jag vill inte må dåligt på köpet liksom.

Idag tänkte jag skriva två labbrapporter och skriva projektarbete. Får se om jag orkar göra något mer. Troligtvis inte.
Vi ska äta ungspannkaka idag! Det var jättelängesen jag käkade det, säkert 3 år sen minst. Ska bli kanongott!

Vi hörs senare då!

Kristoffer, jag saknar dig så det gör ont! ♥

Kommentarer
emil & vendela skrev:

sv; idag har jag haft studiedag, skönt det! Vad har du gjort idag? :)

2009-03-31 @ 19:23:50
URL: http://emewen.blogg.se/
stephanie skrev:

Jodå jag har haft en bra dag hur har du haft det då?! =) <3

2009-03-31 @ 21:25:04
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback