my new lifestyle

Godmorgon!

Har ni sovit gott? Det har jag gjort. Jag drömde någon konstig dröm om massa mynt och shit i en affär. Jag tror jag skulle köpa 2 icas paketglass och en solero och jag visste inte om jag hade råd och så fick jag lov att räkna mina pengar och då visade det sig att jag hade typ bara massa gamla mynt som inte funkade. Men personalen ville ha dem för de var vära mycket pengar, men hell no! Jag skulle spara dem, haha.

Jag vet inte vad jag ska göra idag riktigt. Funderar på att plugga lite till, sen bara ta det lugnt. Imorgon börjar min nya livsstil. Jag ska lägga mig tidigare på kvällen, äta frukost (varje dag!), gå ut och gå en timme varje dag minst, sen kanske utföra någon annan aktivitet. För att få ett högre betyg i idrott lär vi göra något som förbättrar vår hälsa. Och jag ska kämpa! Måste ju bli snygg till beachen 2009 också. Kan inte gå runt där som ett fetto. Haha, inget illa menat!



Kommentarer
Sandra skrev:

haha^^ du är ju redan redo för beach 2009 :P

2009-03-22 @ 15:18:38
Roxanna skrev:

Sandra: Haha nejdu, det är jag verkligen inte! :o

2009-03-22 @ 15:54:18
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback