plugg på g

Nu har jag både sett på Wipeout och Sanningens Ögonblick. Lika bra varje gång! Käkade popcorn till också, längesen jag åt det. Pratade lite med älskling i telefonen nyss, men han ville sova istället. :/ Får prata mer imon då. ♥

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och sen ska jag lägga mig ner och plugga. Ska fixa en idrottsuppgift, projektarbete, labbrapport och kanske en etikuppgift/psykologiuppgift om jag orkar. It's gonna be a long night. Men jag pluggar bäst på kvällen/natten så. Wish me luckkkkk.


PÖSS och godnatt (kommer inte skriva mer blogg innan jag lägger mig så.)





Kommentarer
Tess skrev:

Tävlingen är avslutad om resan till Östeuropa kika in å se om du haft tur



Så har jag även startat en ny tävling där du kan vinna mumin mugg/kopp från

Designer

Tove Slotte-Elevant



ha en toppen dag

2009-03-30 @ 00:18:48
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Denise skrev:

Vad kul :) Jag drar en vinnare nån dag i veckan så kika in om några dagar igen och kolla om du har vunnit :) Hoppas du får en jättebra dag sötnos, ska du göra nåt kul? :)

2009-03-30 @ 08:18:31
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback