Trööööött

Jag håller på att somna här. Har precis skrivit klart min reflektion över mitt studenttal som jag höll förra veckan. Det blev på 5 sidor och jag som trodde jag inte ens kunde få ihop 3 sidor. Men idag var jag på hugget. Dock inte just nu, vill bara sooova. Men det ska jag snart få göra.

Skolan har varit rolig idag. Jag lärde mig massa saker på fysiken. Toppen inför tipspromenaden på måndag!
Hade naturkunskap som vi inte har haft på ett bra tag också. Det var inte allt för roligt. Inget som intresserar mig direkt. På morgonen hade vi idrott. Vi spelade innebandy hela tiden och jag råkade göra självmål. Men det var absolut inte mitt fel. Bollen kom på översidan av bladet och jag kunde inte fånga den så den snuddade över bladet och in i mål. :-(

När jag kom hem så åt vi spaghetti och cornfärs. Sedan kollade vi på gamla band som vi filmat. Bl.a. när jag och min syster mimar och sjunger till en massa olika låtar. Fan vad ful jag var på den tiden. Typ stylist, kom hit! Sen kollade vi även på när jag och Malin dansade till Dirty av Christina Aguilera på elevshowen. Det var nice. :-) Efter det har jag mest pluggat och tagit det lugnt.

Imorgon ska jag till UU, Uppsala Universitet, och kika på psykologlinjen med Anna. Inte för att jag kommer gå där men jag valde det bara för att jag inte visste vad jag skulle välja. Det ska bli jätteskoj. Min Stinis ska också dit, så det ska bli jättetrevligt att träffa henne. Det var några veckor sedan jag gjorde det, så jag ser fram emot det. Nej, nu lär jag sova. Jag tror ingen har orkat läsa allt det jag skrivit nu. Har ni gjort det ska ni ha en eloge för det. Om ni nu gjort det får ni kommentera det också, haha.

Godnatt // Roxanna (som för övrigt ska upp kl. 05.30 för bussen går 07.10)

Föresten, jag orkar inte skriva nån "Håller ni med?" för andra chansen i Melodifestivalen förra veckan. Det känns lite onödigt eftersom jag redan har kommenterat alla låtar.


Kommentarer
Alshammar - Style As Lifestyle skrev:

ögonen var snygga!

2009-03-12 @ 10:58:53
URL: http://halshammar.se
Leia skrev:

snygg bild =)





Ha en fin dag!

2009-03-12 @ 12:16:38
URL: http://onlyforever.blogg.se/
puman skrev:

är det din riktiga ögonfärg?

coolt i såfall

2009-03-12 @ 20:08:17
URL: http://pumorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback