bra dag!

Idag har varit en bra dag.
Först hade vi idrott på morgonen, vi spelade fotboll ute.
Det var jätteskönt att få springa av sig lite. Vårt lag med sisådär 15-0, haha.
Efter det hade vi naturkunskap, har prov på tisdag. Panik typ!
Sen var det fysik i flera timmar, men jag tyckte att den här lektionen gick bra, förstod allt iaf.
Det provet har vi på måndag, plugghelg? Japp!
Sen fick jag skjuts av Nina hem, thank you! :)

När jag kom hem käkade jag macka med gurksallad, fasen vad jag älskar det!
Sen åkte vi till dagiset och hämtade Maja som var här till nyss typ.
Busunge!

Nu ska jag plugga. Usch, jag orkar verkligen inte men det måste göras.
Ska försöka göra klart psykologin så jag slipper tänka på det mer.

Jag saknar P som bara den, men snart ses vi igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback