det var nice

Är lite smått bakis sen igår kväll, men inte så farligt. Det var en sjukt rolig kväll i alla fall.
Började med att Malin kom hem till mig, vi fixade oss lite men vi hann inte klart. Så vi åkte till hennes farmor i Borlänge där vi skulle sova sen och fixade klart oss. Runt halv 10 kom vi till förfesten där det var kul folk! Tiden gick skitfort och helt plötsligt skulle vi till krogen, s2. Det var asgreat där! Dansade på som aldrig förr. Tiden gick lika fort där, helt plötsligt skulle vi gå därifrån. Vi gick till centrumgrillen en stund och sen gick vi till Malins farmor som sagt och där somnade jag rätt så snabbt.

Nu sitter jag i soffan & kollar på reprisen av Eurovision. Jag vet ju vem som vann men jag är ju tvungen att kika på programmet eftersom jag missade det igår. Funderar på att laga något, men vet inte riktigt vad än. Det visar sig!


roxanna

Kommentarer
Marleeeeeeene skrev:

Hahaha, fan vilken kul kväll! Måste göras igen. Snart! :D

2009-05-17 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback