:)

Godkväll bloggen!

Just nu är jag jättetrött, kanske blir en tidig kväll. Vi får helt enkelt se hur jag känner senare. Jag ska upp lite senare än vanligt iaf eftersom vi har friluftsdag. Det räcker om jag går upp halv 9 ungefär, lite senare eftersom vi ska samlas halv 10 vid Enbacka Skola. Sen blir det en cykeltur till Torsångs café. Det blir nog bra det, hoppas på fint väder bara.

Idag har jag först varit i skolan, rätt så seg skoldag. Sen åkte jag till Borlänge och var med Palme. Vi såg på tre stycken filmer, har jag nog aldrig gjort förut. Det blev iaf Never Back Down, Alvin and the Chipmunks & Bortspolad. Alla tre filmerna är ju kanonbra! Kom hem för en timme sen ungefär, så det blev en lång dag/kväll. Men det var trevligt. :)

Kanske skriver ett inlägg senare, puss så länge iaf! ♥

Kommentarer
sofie skrev:

Kolla in mitt senaste inlägg om löshår :) Säljer det...

2009-05-20 @ 08:58:50
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/
sofie skrev:

sv: vad bra :) min dag va med trevlig igår :)

2009-05-20 @ 09:16:31
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback