?

Snart ska jag till Säter, vi ska handla och brorsan ska på trumlektion. Ikväll ska vi äta varma mackor & jag är sååå sugen på keso till! Därför ska vi köpa det, helst med typ någon smak.. chili..?

Jag & syster min gick till Gustafs bageri idag och köpte glass & drack cola, det var gott och mysigt.

Mamma hittade en gammal jacka som jag hade för längesen. En vit halvlång kappa. Det är ju skitsnygg att ha nu! Sånna jackor är inne nu också. Tar ett kort senare, så får ni se den!

Måste åka till Lollo idag också och fixa Oth avsnitt, de två sista. Jag måste ju ha något att göra ikväll.

roxanna



Kommentarer
Lollo skrev:

Tyvärr hinner du inte få OTH av mig :/ Jag åker snart till flygplatsen. Men du kanske kan få de av björn på måndag om han har avsitten kvar. Ha det så bra här hemma! Pusspuss <3

2009-05-20 @ 17:35:15
sofie skrev:

Gillar du min header så rösta på mig i Jessicas header tävling! :) http://jessicaajansson.blogg.se



Jag är nr 1 :)

2009-05-20 @ 17:55:48
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback