home

Nu har jag kommit hem från Nyköping. Tågresan gick bra, dock var det inte så kul att byta i sthlm. Fick lov att ringa Lollo som fick hjälpa mig, haha!

Igår var jag, Stina och David i hamnen och chillade med glass och sool. Det var jättehärligt väder ute så man får ju passa på! När vi kom tillbaka till lägenheten fixade vi lite käk, klyftpotatis, morötter och cornfilé. Det var mycket gott! Sen drog jag till Pontus och kikade på fotboll och hade det skoj.
Idag hälsade jag på snälla Lindor och snackade lite, det var nice. :) Efter det var det bara att packa ihop och knalla mot tågstationen. Ville verkligen inte lämna Nyköping men jag var ju tvungen eftersom jag går i skolan. Jag längtar tills nästa gång. ♥

Imon är det skola igen och jag längtar verkligen inte! Har så sjukt mycket att göra, denna vecka kommer bli en lååång vecka. Jag pallar inte, ge mig studenten nuuu!
Nu ska jag chilla vidare, pöss.

iih ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback