life is getting harder day by day

Nu har jag gått och blivit halvsjuk också.
Lagomt kul nu när studenten är här, jaja it's just life.

Vad har hänt idag då?
Ja, först skola. Inte allt för roligt. Blev teater iaf och den var rolig så tummen upp för det. (Y)
Jag & Julia tog en glass innan vi tog bussen med Amanda till Borlänge.
Vi skulle kolla vart vi ska äta med klassen på torsdag men det var stängt dit vi ville, så det får bli imon istället.
Sen var vi till Rosa Huset för Julia skulle ha tyg till sin studentklänning.
Sen tog jag bussen hem till kära Gustafs igen.
Gick direkt ut och solade men jag fick värsta frossan och började frysa istället, inte bra.

Nu ska jag bege mig ut på en liten promenix hade jag tänkt.

Vad händer i helgen gott folk?

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback