Perfekt

Åh herregud vilken bra kväll det blev igår! Helt perfekt var den. Det började med att vi tjejer grillade i en park, sen åkte vi till nån skola där alla skrev på varandras beppemössor. Var grymt kul! Sen tog vi taxi till förfesten och där sjöng och dansade vi så det stod härliga till som man brukar säga. Har massa kort som jag kommer lägga upp här när jag kommer hem till Dalarna. Sen blev det krogen och festade som aldrig förr! Kebabhouse efter det och massa mingel, sen drog vi hem.

Idag har jag umgåtts med Pontus på dagen, sen Stinis. Vi har precis varit ute på en promenad och köpt glass. Det var massa raggarbilar ute som tuta och tjöt, hah. Nu ska vi se på lite tv, käka chips & bara chilla. Det har varit en mycket bra & mysig dag idag, ih :*

Hoppas mina vänner har det fint där hemma i Dalarna.
Saknar er men jag måste säga att jag vill inte åka hem än.. trivs som fisken här! :)

PUSS ♥

Kommentarer
Nina skrev:

fuuuuuuuuuuusk! :) <333

2009-05-01 @ 22:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback