Roligaste på länge!

Kryssningen var helt super! Känns som det kommer bli ett långt inlägg, men ni som inte orkar läsa, don't och ni som orkar, gör't!
Det började med en 4 timmars bussresa till sthlm. Jag fattar inte hur det kunde ta så långt tid, men det gjorde det. När vi äntligen var framme säger busschauffören (som inte sagt något under hela bussturen) att båten var försenad 1 timme. Fan, då fick vi vänta i 2 timmar på att vi skulle få gå på båten. Vi tog en fika så länge och så. Det var iaf roligt att glo runt på folk som också skulle med. Jag insåg att det bara var en massa killgäng, men jag klagade inte! :D
Till slut fick vi gå på båten, skyndade oss att göra iordning oss och sen gick vi till buffén och käkade. Efterrätterna var godast! Massa olika tårtor, mousse osv. Träffade även på folk från Vika som jag träffat förut, skoj och oväntat! :D Sen gick vi till taxfree'n och köpte lite dricka till kvällen. Efter det drog vi till karaoke'n men det sög. Det var bara en som var bra! Tog en cider där iaf och hade trevligt. Jag drog ner till hytten och drack lite i min ensamhet. Sen ville jag på discot men hittade fan inte det, så frågade ett par trevliga killar och de bad mig följa med dem så det gjorde jag! Vi hade askul, de åkte med ett stort grabbgäng så det var nice. Festade i deras hytter och dansade på discot, köpte massa cider osv. Gick hem till min hytt runt 7 på morgonen, haha! Men jag hade som sagt jättetrevligt med killarna. Lätt att vi ska åka på kryssning tillsammans igen. Ännu mer party!!
Och jag har lärt mig ett nytt ord nu också, DUNDER! Det var tydligen jag, bättre än bäst woho! De tyckte jag pratade lite roligt och de trodde att jag kom från Norrland, HAHA säger jag bara!
Dagen efter var inte lika rolig. Var helt död, men jag fick sova 5 timmar iaf. Bättre än inget. Käkade frulle, taxfree'n och köpte dricka till min student bl.a., såg en show som sög, käkade lyxig mat, såg lite av en till show, men då ringde en från sthlm så då hängde jag med dem tills vi skulle gå av båten. Sa hejdå till en av dem och sen anlände vi till sthlm. Bussresan hem tog mindre än 4 timmar som tur var. Men jag sov den mesta delen av turen ändå, skönt som fan. Sen åkte vi bilen hem till kära Gustafs, satte mig vid datorn och så, sen sov jag.

Nu har jag käkat mat, ska strax duscha och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Det kanske blir krogen idag, hoppas på det iaf. Mamma och pappa är och grattar syrran på hennes födelsedag, men jag pallade inte följa med. Är helt sjukt slut, men grattis i massor syster! ♥

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback