surprise

Hej hej!

Nu har jag vaknat, skippade skolan idag. Vi fick ha eget arbete på svenskan & på psykologin som börjar halv 12 till halv 2 var lite onödigt att jag skulle gå till eftersom det bara är två stycken som ska redovisa och sen är jag ju klar med den kursen.
Jag tänkte göra klart svenska arbetet idag samt engelska bokrecensionen om jag hinner.
Imon ska jag & Nina kanske på grillparty. Eller jag ska nog dit vilket fall om inte Ninis kan men jag hoppas hon kan så!
Du kan få sova hos mig Nina! :D

Mamma kom upp och väckte mig och frågade om jag var sugen på en kryssning till Åbo nästa torsdag, självklart tackade jag inte nej. Det ska bli så skönt att få komma bort härifrån & bara umgås med mamma, pappa & brorsan, mys.

Nu ska jag ner och äta lite frukost. Skriver senare. Kanske kommer bilder på dagens outfit om jag orkar fixa mig vill säga.

roxanna

Kommentarer
Anonym skrev:

vi får se då gumman :D skulle ju iof va trevligt ^^ <33

2009-05-14 @ 16:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback