Besviken?

Jag satt precis och kollade igenom mina kommentarer på bloggen och kom och tänka på vissa anonyma kommentarer som jag på olika sätt tagit illa vid mig. Jag tänkte spåra dem för skojs skull. Man ser ju bara från vilken stad de kommer ifrån så det var lite svårt. Men sen såg jag att samma person har kommenterat förut, men då inte anonym. Och det här är min kompis!? Jag vet inte vad jag ska säga. Känner mig rätt så besviken bara. Är man en så pass nära vän så kan man väl stå för det man säger. Eller tycker ni inte det?

Aja, ville bara få det sagt. Personen läser min blogg också, så jag hoppas du tar åt dig nu..

roxanna

Kommentarer
angelica skrev:

VEM? :O

2009-11-06 @ 12:34:29
Roxanna skrev:

Kan berätta på msn gumman! :)

2009-11-06 @ 13:57:28
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback