Det gick bra

Är precis hemkommen från intervjun. Det gick bra, är nöjd. De frågade väl inte allt för mycket frågor, som tur var. Jag var skitnervös! Nu är det över i alla fall och får besked inom två veckor.
Jag övningskörde hem, i mörkret. Första gången jag körde i mörkret. Det var ju kul, av och på med hellyset.
Woho!

Jag undrar föresten vad ni vill se mer på min blogg? Skulle det vara kul med något videoinlägg t.ex.? Eller vill ni fråga mig någonting så svarar jag i ett inlägg? Ni väljer helt enkelt. Jag vill att ni kommenterar. Kommenterar ni inget, blir det ju inget? Så, inget videoinlägg i så fall. ;)

roxanna



Kommentarer
© ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥ skrev:

videoinlägg vill vi ha :D

frågestundar och youtube klipp!

2009-11-04 @ 19:20:52
URL: http://akolan90.blogg.se/
a skrev:

vilken tjänst var du på intervju för? :)

varför har körkortet dröjt så länge?

2009-11-04 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback