Nervös inför morgondagen

Idag ringde det på min mobil. Jag hann inte svara men jag fick ett röstmeddelande. Det var Romme Alpin som ville att jag skulle komma på arbetsintervju imon kl. 17.20. Hoppas jag får jobbet!! :)

Jag har föresten övningskört idag. Det gick kanon. Backparkerade, körde vid gatuhörn och körde för första gången på rixan!! Stolttjej_90 är jag just nu. :D

Efter det så duschade jag och fixade mig för att sedan åka till älsklingen. Vi var på stan en snabbis för han skulle köpa en mobil men det fanns inte den färgen han ville ha. Han kan ju inte gå runt med enrosa mobil precis. (a)
Sen myste vi hemma hos han bara. :-)

Nu ska jag sova. Har varit en jobbig kväll. Usch. Hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback