Grattis alla pappor!

Nu har ni endast 7 timmar på er att fråga mig något, för frågestunden avslutas kl. 21.

Jag vet inte vad det är för fel på mig, men jag känner mig alltid jättetung i huvudet och ögonen. Sen har jag ont i huvudet hela tiden, samt att jag fryser som en gris. Fan, jag får inte bli sjuk nu!

Idag efter jag hade ätit mat överraskade jag och min bror, pappa, med två paket. I det ena låg det en snygg mössa från H&M samt en skitfin halsduk därifrån. Nu blir han snygg i vinter!

Har ni överraskat era pappor med något idag eller ska ni göra det? :)

roxanna

Kommentarer
nellie skrev:

sv: det var grymt i london, sjukt bra :) kram

2009-11-08 @ 14:10:51
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback