Hjälp mig då!

Varmt varmt varmt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Uff, värmen tar kål på mig. Snart kommer jag väl att frysa som en gris bara för det. Fan vad skönt det var att få sova ut. Sov ända till typ 2, hoppas jag blir frisk snart bara.

Jag lär städa upp lite i rummet idag också, that sucks.. Men det måste ju bli gjort, och rent i rummet gör ju bara så att man inte blir sjukare så.

Äh, har inget att skriva om just nu.

Har inte fått nå kommentarer vad jag borde skriva om för ämne. Får jag ingen kommentar så skriver jag inte om något heller, för jag har noll fantasi! Så HJÄLP MIG då!!!

roxanna

Kommentarer
ebbbbbbabanan skrev:

skriv om dina vänner? =D

2009-11-10 @ 16:23:30
angelica skrev:

jag tycker du ska skriva ett långt avsnitt om ditt liv :) från början tills nu! <3

2009-11-10 @ 16:27:32
URL: http://aangieh.blogspot.com
mandy skrev:

JAg håller med föregående talare :) från barn till idag!

2009-11-10 @ 22:27:06
Marlene skrev:

Skriv om mig! ;D

2009-11-10 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback