Nervös

Nu börjar nervositeten komma med stora steg. Om ungefär 1 timme ska vi åka. Ska övningsköra dit så då får jag tankarna på annat ett tag. Men när jag kliver innanför dörren kommer jag dö av nervositet. Jag hatar sånt här. Kan de inte bara ge mig jobbet, istället för att fråga massa frågor? Det blir inte bättre av att jag inte får tag på älskling. Hans mobil är av och han är i skolan. Jag som vill höra några lugnande ord av honom. Men när jag tänker efter. Det kan inte vara någon komplicerad intervju. Jag ska ju i så fall bara jobba där i några månader och det är ingen heltid heller. Nina har sagt att de är trevliga där, så nu litar jag på dig Nina!

Nu måste jag duscha och fixa mig. Hur ska man se ut på en arbetsintervju? Där har vi ett till problem..

Btw, vad tycker ni om min design som jag vann? Jag ÄLSKAR den, nu kommer jag att blogga flitigare. Det kanske ni redan har märkt? ;) Tack Linn!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback