En fråga utan något svar..

Helgen har snart gått, bara söndag kvar. Igår (fredag) åkte jag & mamma till Borlänge och gick lite på kupolen. Jag fick med mig hårfärg hem, så imon ska jag äntligen färga min utväxt! Efter kupolen åkte vi och hämtade brorsan för att sedan fredagshandla på Coop Forum. På kvällen kom Johannes hit. Vi såg lite på Idol och kändisdjungeln och sen var vi ute en sväng.
Idag åkte Johannes hem för vi i familjen skulle på dop och han skulle jobba. Lilla Nathalie skulle döpas, min systers barn. Vi var i Torsångs kyrka, den äldsta kyrkan i Sverige tror jag det var. Efter själva dopet åkte vi till en lokal i Skräddarbacken och åt mat (fetaostsallad, potatissallad, bröd) och fikade (tårta). Jag hann även med att busa lite med min andra systers två flickor. :-)
När jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Umgåtts lite med familjen, min tredje syster och hennes kille var ju på besök från Västerås. Nu ska jag sova, fyfan vad trött jag är. Den här dagen slutade inte som jag ville, men jag börjar bli van. Jag undrar bara när jag ska få vara lycklig. Jag ska lägga mig ner och fundera över den frågan, kommer nog inte komma på ett bra svar dock men man kan alltid försöka..

Grattis Nina på din 19 årsdag. Jag hoppas du fick en lycklig dag gumman, för det förtjänar du! ♥

roxanna


Kommentarer
nina skrev:

ååh, tack så mycket gumman! min dag va underbar, saknade dig bara! älskar dej <3

2009-09-20 @ 15:44:52
URL: http://noordlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback