Nu händer det grejer!

Nu ni har det hänt grejer! Efter tandläkaren (känner mig väldigt fräsch i munnen & allt var som det ska) så åkte jag & mami till Borlänge. Där skrev jag äntligen in mig på körskola!!! Nu känns det som förut kändes väldigt långt bort, väldigt nära istället. Efter det gick vi på stan och letade efter stövlar till mig men vi hittade inga, så vi åkte till Falun istället. Där fanns det mycket mer utbud men det var svårt att hitta ett par som föll mig i smaken. Till slut efter långt letande hittade jag mina stövlar! Lite för dyra men de är väldigt sköna så det var det värt.
Tack mami. ♥ Jag visar bild på dem snart. Nu gäller det bara att hitta en fin kappa till och en lååång mysig halsduk, sen är jag redo för vintern! Nu ska jag se på Tyra Banks Show. Efter det visar jag bild på skorna!

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback