Glömsk?

Förutom att jag har kollat på de två sista avsnitten av SYTYCD så har jag även åkt moppe hem från Borlänge och frös ihjäl typ, haha. Sen har jag varit en sväng till Hedemora med min mamma och handlade lite mat medan min bror och systerdotter tränade.

Nu ska jag vara vaken en stund för jag ska ring Johannes som kommer hem från Grekland runt 2 tiden. Egentligen var det meningen att jag skulle få sova nu och sätta alarm kl. 02 men dum som jag är så glömde jag min laddare till mobilen hos Angelica (fast jag checkade om allt var med TVÅ gånger). Typiskt mig att alltid glömma något. Jaja, får hoppas jag får den imon. :) Så nu lär jag vara vaken eftersom jag inte har något alarm annars och så lär jag ringa från hemtelen, det suger ju. Vad ska jag hitta på vid den här tiden liksom helt själv?

Godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback