Rubrik?

Igår fick vi besök av min syster, hennes man & deras lilla bebis Nathalie. Vi fikade, pratade & jag höll i Nathalie. Gud så mycket hon hade växt och hon var helt sjuuukt söt! :-) Jag visade henne hur man vinkade och hon försökte verkligen få ut fingarna, sötnosen. På kvällen halv åtta tog jag bussen till Johannes. Vi hade det mys & såg lite på tv m.m. Kom ju dit runt 9 så vi hann inte göra så mycket.

Idag tog jag bussen hem. Var rätt så trött så jag chillade lite. Sen kom jag på en idé, jag skulle laga kvällsmaten. Det blev fusilli med en krämig sås. Hittade receptet på internet & det var jättegott. Så vill ni ha mattips, säg bara till! :) 

Vad ska jag göra nu då? Nja, inte så mycket. Ville gå ut en promenix men nu är det ju alldeles för sent.
Kanske ska man fortsätta kika på The City avsnitten? Det var ju ett tag sedan jag gjorde det trots allt. :')

Skriver kanske mer senare.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback