Hemma

Nu har jag inte bloggat på hela helgen men har inte haft tid och vilja till det. Men nu är jag iaf hemma. Har varit i Hedemora hela helgen. Åkte dit i fredags runt 20 tiden och kom hem nu alltså. Jag åkte alltså med en buss i fredags som var framme i Hedemora kl. 20. Johannes jobbade fortfarande så jag bestämde mig för att vänta ute i 1 ½ timme istället för att åka hem till han. Jag gick runt lite och sådär. Det var faktiskt skönt. Köpte även med mig lite chips & godis till kvällen vi kunde smaska på.
På lördagen sov jag ända till halv 3. Haha, det blev nog lite sent natten innan. Väcktes av Johannes som kom hem från jobbet. På kvällen åt vi god paj och sen såg vi på film, Forrest Gump. Vid nyheterna gick vi ut en liten promenad i mörktet.
Idag åkte vi in till stan och gick runt där. Sen kom min papi och hämtade mig. Nu har jag ätit potatisgratäng och är mätt som en plätt.

Föresten, mina nya jeansleggings har gått sönder! De har spruckit i röven. Jag råkade ramla igår och då sprack dem. Hur dålig kvalité är det inte då? Fan, imon ska jag åka in till Kupolen och få pengarna tillbaka och förhoppningsvis köpa mig ett par nya någon annanstans.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback