Today

Blev ingen promenad, var för sjuk för det. (haha)
Idag har jag övningskört igen med pappsen, gjorde det igår med. Det gick superbra! Sen har jag även varit duktig och hjälpt mamma att sopa vår "stenplattegång", hur fan säger man? xD

Imon ska jag till körskolan och köra också. Hoppas det går bra. Inte kört där sen i november typ.. ;o

Ingen Johannes fick man träffa idag heller, men imon blire!
Igår hämtade jag ut paket från H&M också. Fick min fina blommiga klänning och en rosa oversizetröja, kärlek! <3

Idag var jag på pärlan med mamma. Hittade absout ingenting där, men jag träffade på Lollo & Frida!!! :-)
Jag & Lollo ska plugga teori tillsammans bestämde vi. :'D

Just nu sitter jag i en nybäddad säng, myyys. Snart ska jag sova.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback