Update

Tänkte uppdatera er lite. Igår var jag hos Johannes. Han skulle lämna tillbaka en moppe hos en kompis så han fick åka dit med den & jag satt i bilen efter med hans pappa. Haha, är jag sjuk om jag tycker det var sexigt när han åkte? Avslöjar kanske för mycket nu, ska hålla tyst! :D Senare följde vi med hans mamma till hemköp och handlade lite godis och dricka. Till middag åt vi älgkött, de ni! Inte ofta man äter sånt, aldrig ätit det btw. Senare var jag så trött så jag sov typ hela tiden, vaknade då och då typ. Och idag på förmiddagen åkte jag hem igen, för älskling skulle jobba. Får se om jag tar nattbussen till han inatt, haha som jag saknar honom!

Nu har jag setat och ritat skissar på tatueringar åt en kompis, mycket roligt! :]
Sen har jag fått i mig tacos också, mjammi.
Nej nu ska jag göra någon nytta och rensa mitt skrivbord som ser förjävligt ut!
Sen blir det nog en promenad och fundera lite, hörde en fågel viska i mitt öra att jag borde göra det.

roxanna

Kommentarer
Anna - Foto, design m.m ♥ skrev:

:D du är inte vegetarian längre? :D

2010-04-10 @ 19:23:35
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback