3 månader

Idag gjorde jag bort mig lite. Jag hade ställt alarm 07.30 för jag skulle ringa min handledare och sjukanmäla mig. Jag vaknade av det men sedan somnade jag om igen. 08.58 ringer det på min mobil, MIN HANDLEDARE!!! Fan, tänkte jag. Var bara att svara och förklara hur det låg till, att jag somnade om. Utbildningen jag skulle på började liksom kl. 09.00. Jag fick skämmas lite, men det gick bra. Sen sov jag lääänge. Imorgon ska jag ju först klippa min systers man, sedan ska jag ringa och boka ett möte med en person. Hoppas! :-) Efter det ska jag till älskling för vi har 3 månader imon (idag), vi blev faktiskt tillsammans på natten så.. Grattis till oss. ♥

Idag var jag, mamma & Johannes till kupolen. Jag fick med mig en frisörcape & inomhus skor (till dagiset) med mig hem. Älskling köpte nå displayskydd till iphone'n och nån sladd, höh. Sen åkte vi till Ica och köpte glass! När vi kom hem satte jag igång att klippa pappa, blev kanon. Ännu en nöjd kund, det tycker vi om! :-) Någon dag ska jag få klippa älsklings hår också, det blir nervöst eftersom han är så noooga. Efter en stund åkte älsklingen hem. Vi tog sparken en bit men sen sprang han sista biten till hållplatsen. Jag fick ta sparken tillbaka och återigen var jag ensam, suck. Men jag bakade iaf en kladdkaka med mandariner till och bjöd familjen.

Nu tänkte jag sova, ska ju upp kl. 09 imorgon.

Puss & Kram

roxanna

Kommentarer
Ida skrev:

söt blogg du har :)

2010-01-28 @ 21:01:30
URL: http://absolutrosa.blogg.se/
amanda skrev:

hej , fin design

vad gör du

2010-01-29 @ 05:58:03
URL: http://qassi.blogg.se/
Madeleine skrev:

Tyckte det skulle vara passande att köra igång en alla hjärtans dag tävling - nu kan ni vinna ett Heartbeat halsband med valfri personlig text från Dreams of pearl - http://www.muppsan.com/2010/02/vinn-ett-personligt-halsband-fran.html

2010-02-01 @ 21:21:46
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback