Älskling är bäst!

Hallå!

Idag har jag & älskling varit på kupolen. Vi hittade ingenting så älskling köpte lite gott och sen bjöd han mig på tacobar, sötplupp. När vi kom hem började vi göra i ordning mat tillsammans med mamma. Min äldsta syster skulle komma på besök och äta här. Så vi gjorde i ordning 3 pajer, tacopaj, skinkpaj & fetaostpaj. Det blev supergott. Det var först meningen att älskling skulle hjälpa till med maten men han gick först upp på mitt rum och då tänkte jag "ska han inte komma ner snart?" Men sen så kom han ner. Efter ett tag bad han mig gå upp till mitt rum. Och då hade han städat mitt rum & tänt ljus. FAN VAD SÖT HAN ÄR!!! Jag som trodde han sket i maten och satt vid datorn istället, men inte min älskling inte. Sen gick vi ut en promenad. Jag hade på mig täckbrallor så baby puttade i mig i snöhögar hela tiden, skitroligt. :D Vi gick även till skridskoplanen och lekte lite. Sen gick vi hem och färgade älsklings hår. Det stod Gyllene brun men det blev typ jättemörk brun. Jag tycker att det blev skitsnyggt. Fick lov att klippa han lite också i nacken. Nu var det meningen att vi skulle spela kort, men killen bredvid mig har somnat så vi får se hur det blir med den saken. ;]

Aja, godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback