Dagen

Hej allihopa ^^

Imorse gick jag upp tidigt, runt 8. Jag skulle till dagiset och prata med rektorn men hon var inte där idag heller men ska börja där imon. Ska upp kl. 6 så lär sova typ nu. Ska jobba från 7-16, kommer dööö. Men tur att jag får göra något jag tycker om iaf och förhoppningsvis få in en fot där.

När jag kom hem från dagiset låg älskling och sov och jag satt bredvid han på sängkanten och kollade på han, gud vad söt han är när han sover. MYYYYS!

Sen somnade vi båda om och vaknade inte förens halv 12 typ. Vi gjorde i ordning oss och åkte till Borlänge för att shoppa. Jag hittade väldigt mycket kläder, på rea också. Mycket bra & det tackar vi Gina Tricot Malin för som hjälpte mig. :D Jag köpte även lipsyl, frisörsaxar, tändare till älskling (jag råkade ha sönder honoms) & örhängen. En väldigt nöjd Roxanna åkte ifrån kupolen. Jag, älskling & Malin tog oss lite gott att äta på donken också. Det blev hemfärd runt 6 och då gick vi in på Ica och köpte mat, höhö. Sen gick vi heeela vägen hem. Här hemma har vi tagit en power nap i typ 1 ½ timme som inte ens var meningen men det var skönt. Fick somna i älskling armar. Sen var vi tvungna att gå ner och hämta sparken vid pizzerian som vi lämnat där. Så vi tog en annan spark och åkte ner och hämtade den andra.

Nu ska jag faktiskt sova, med älskling bredvid mig igen!! :)

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback