Dagen

Hej!

Jag sitter uppe kl. 03 på natten, inte alls bra.
Men skulle jag fått bestämt skulle jag ha sovit i 3 timmar nu. Det är Johannes som jag just nu sitter och skriver med på msn som håller mig vaken, höhö.

Idag fick jag för mig att baka kladdkaka till familjen, grädde & ananas till det. Det blev kanongott och endast en liiiten bit blev över som jag redan smält i mig. Sen har jag och älskling badat lite också, med tända ljus. MYSIGT värre! ♥

Johannes åkte hem idag så jag följde med han en bit till bussen men det var så kallt så följde inte med hela vägen.

Nej, nu ska jag sova i min härliga säng med nytvättade sängkläderlakan, iiiih.

Godnatt på er :]

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback