20 år!!!!

Idag, söndag, fyller jag 20 år! :D
Lite grattis kommentarer kan man väl ändå få? (A)

Idag hade vi kalas för släkten, en dag innan alltså. Det bjöds på tårta och fina presenter! Fick pengar, kalender och foundation av släkten. Sen fick jag ju datorn förut av mami & papi. Imon får jag mer paket. Sen tidigare öppnade jag älsklings paket som han köpt till mig. Först fick jag en rosa mp3 spelare, skitsnygg! Sen inte nog med det så fick jag högtalare!!!! Så nu har jag asbra ljud när jag lyssnar på musik i rummet. (Y) TACK ÄLSKLING!! ♥

Nu på kvällen har vi ätit en god middag med familjen och syster & hennes pojkvän på besök. Mormor var även med, mycket trevligt! :]

Just nu ligger jag här och ska lägga in låtar på mp3'n medan älskling ligger bredvid och snarkar som en gris, grymt.
Hahahaha, asså fyfan vad han snarkar!!!! Blir galen om jag ska sova bredvid han inatt om det ska låta sådär. xD

Men nu ska jag krypa ner under täcket.

roxanna


Kommentarer
angelica skrev:

Grattis älskade <3

2010-01-17 @ 10:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback