22 januari

Nu har jag praktiserat på dagiset i 4 dagar & trivs kanon. Personalen är hur trevliga som helst. Nästa vecka ska jag söka vik där, och det var typ säkert att jag skulle få det också eftersom jag har satt mig en fot där nu och kan stället. Just nu är jag totalt slut. Jag går upp astidigt på morgonen och går hem sent på eftermiddagen. Det tar på krafterna kan man säga. Jag kommer nog vakna seeent imon. De dagar jag inte har bloggat har jag i princip bara jobbat, sen har Johannes sovit här också typ alla dagar utom en. Idag hade han städat mitt rum tills jag kom hem från dagiset och lagt alla kläder i fina högar. :)

Menmen, nu ska jag sova. Det behöver jag efter allt som varit..

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback