Rubrik?

Hejsan hoppsan Karlsson!

Satan i gatan vad jag är trött. Imorgon skulle jag egentligen på en utbildning som håller på i 2 dagar men jag har åkt på en förkylning så jag blir hemma, skönt att få sova ut lite!

Igår åkte jag till Johannes. Vi åt popcorn, rulltårta och chokladdigestivekex, haha. Fan vad tjock jag är!

Imorse så fick jag världens godaste frukost som älskling gjorde. Den bestod av vaniljfil, jordgubbar, banan, flinogr, macka med ost och efter det rulltårta & digestivekex igen. Mums vad gott allt var & mätt blev jag också. Min älskling är bra söt han. Sen tog jag bussen hem till mig för älskling skulle iväg till jobbet. När jag var hemma så klippte jag min systers hår och snacka om att det blev bra! Kanonnöjd blev både jag & hon. Sen klippte jag min bror samtidigt också. Det var mer nervöst för har aldrig klippt en kille förut men det blev också jättebra! Imon ska jag klippa pappa och på tisdag min systers man. Haha, medan jag ändå håller på. Någon som vill bli klippt? Har frisörsaxar och sånt och billig är jag också, endast 100 kronor. ;)

Idag åkte min syster & hennes pojkvän hem till sig. De har varit här sen i onsdags.

Nu ska jag borsta gaddarna, prata med loverboy & sen soooova.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback