Första praktikdagen

Idag var min första dag på dagiset. Jag klev upp kl. 06 (inte klivit upp så tidigt på läääänge), sen var jag där till 7 och började jobba. I början fick jag inte göra så mycket för det hade bara kommit två barn tror jag. Men runt 8 åt vi frukost med fler barn. Vi gick även i ett led med rep till deras dagisfröken som var ledig idag. Där åkte de pulka och fick bullar. Sen gick vi tillbaka igen. Hade jag gått den vägen själv hade det tagit mig 10 minuter men nu tog det 35 minuter ungefär, haha. Men de var jätteduktiga. Sen har vi pärlat halsband, degat, läst böcker osv. Jag hade en jättebra första dag, trivdes kanon så ska söka vik där sen! Halv fyra tog jag sparken hem. Jag trodde jag skulle vara mer slut än vad jag var, fast jag la mig sent igår. Men nu ska jag faktiskt sova. Så jag kommer upp imorgon, ska börja kl. 8 imon så jag får iaf sova en timme extra.

Just ja, var till Borlänge också en snabbis för att träffa hasespojken. Sen tog vi bussen till Gustafs och gick in på pizzerian, käkade pizza & strilles och väntade tills hans buss gick hem. Sen dess har jag gjort nada.

Menmen, tvätta ansiktet, borsta gaddarna, gå på toa, prata med älskling i telen & sen sooooova.

roxanna

Kommentarer
Anna skrev:

Har du fått praktik genom arbetsförmedlingen?

Eller vad är det för något som har hänt? Och vilket dagis är det? Det vid mig? :)



Kramis!

2010-01-21 @ 21:34:57
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback