Good girl

Min dag har varit en höjdare faktiskt. På förmiddagen åkte jag, päronen & syster till min andra syster för att vara barnvakt åt hennes dotter. En liten bebis på 7 månader. Det gick bra trots lite skrik. Tiden gick fort tack vare fia med knuff som jag vann, höhö. Sen hämtade vi upp älsklingen vid grillen, sen hem till mig.
Vi har haft det väldigt bra tillsammans idag, bara massa mys. Älsklingen somnade med sina armar om mina, underbart! Sen blev det spark ner för bullerbacken igen, snabbt som fan plus massa grus så jag trodde jag skulle dö. Det var nära ett tag att jag skulle vicka omkull i hög fart, men jag klarade mig. :'D Sen åkte älsklingen hem.. Nu på kvällen har jag ritat en liten teckning som ni ser här. Den är slarvigt gjort på kanske 30 minuter men den får duga.



roxanna



Kommentarer
louize skrev:

följa varann via bloglvin?:)

2010-01-12 @ 22:54:01
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback