KYLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Först och främst vill jag tacka ALLA för alla grattishälsningar, blir väldigt glad av sånt. :) Tacktacktack! ♥

Fast haha, nu har jag inget mer att skriva. Jag har inte gjort så mycket idag mer än att vara på kupolen & umgåtts med älskling..

Min pojkvän är LITE knäpp nu. Han håller på och öppnar fönstret så det blir iskallt inne i rummet och säger "åååh, känner du kylan, det är så här det ska vara. Vet du inte varför man började ha täcke? För man frööös och mmmm va mysigt det ska bli att krypa i sängs i kyla omgiven av ett varmt täcke." Jag säger då det, han har fått fnatt..


Godnatt!

roxanna






Kommentarer
Rita skrev:

Min kollega Pontus kollade din utomlands status. Har du flugit utomlands någongång?

2010-01-25 @ 16:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback