Tid?

Halloj.

Vaknade upp med ont i huvve och lite krasslig i halsen men det brukar gå över ju längre dagen går.
Jag tror jag ska till min babe idag, eller så kommer han hit. Det visar sig.

Jag måste även få in en tid då jag kan klippa min syster två prinsessor, snart hoppas jag.
På fredag ska jag till dagiset för att prata om min praktik där. Förhoppningsvis börjar jag på måndag redan.
Ska bli skönt att få lägga sig i tid och vakna tidigt & känna att man gör något vettigt. Me like! :]

Nu ska jag börja klä på mig & göra mig i ordning.

Jag saknar kommentarer på bloggen, är ni döda eller vad är det frågan om?

KOMMENTERA OM NI LEVER FFS! ;]

roxanna

Kommentarer
angelica skrev:

JAG LEVER :D

2010-01-13 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback