Glassar i solen

Åh, älskar sommaren!! Hur sjukt underbart är det inte att ligga i en solstol hela dagen och få färg på köpet? ;]
Just nu sitter jag i solen och kollar på våra nya fiskar i dammen. Tripp, Trapp, Trull kallar jag dom. Blir lättast så, då de är i den ordningen. De är så söta, för den största har vi haft ett tag, så igår kom de två nya och alla tre blev genast bästisar. De lämnar varandra inte ur sticket. Alla simmar efter varandra och gömmer sig bredvid varandra om vi kommer. Haha, sött.

Nu ska jag steka vidare, vi hörs! OM det är felstavning någonstans så beror det på att jag knappt ser något här ute i solen, skärmen är typ svart.. Haha

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback