Godnatt

Hallo.

Somnade nyss lite med datorn i knät, vilket betyder att det är dags att sooova.
Idag har jag jobbat men imon ska jag på praktik, om de inte ringer ut mig på jobb vill säga. Man vet aldrig. Innan jobbet var jag och hämtade mitt intyg på Mora By Förskola, sen åkte jag & mamma till Borlänge för jag skulle på möte med FIVE, ett avslut på det hela. Sen går jag troligen tillbaka till Ams igen.

Snacka om att jag är glad över min lön då! Jag trodde jag skulle få mycket mindre än vad jag fick. Det blir kupolen imon, eller på lördag. Jag skulle behöva köpa puder, vårskor och en vårjacka.

Jag var snäll och köpte wax till älskling idag också, plus nå rengöringstub till mig från Nivea. Passade på, på rasten.

Det var ju våffeldagen idag, åt ni nå våfflor?
Det gjorde jag + pannkakor på jobbet. ;]

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback