"Snäppa"

Hej å hå!

Idag har jag "snäppat" 1400 krukor på jobbet. Antar att typ ingen vet vad snäppa betyder, så kanske ska berätta det. Det är som en krok med 3 knäppningar som man knäpper fast i krukan och sen hänger man upp den i taket. Det var rätt så jobbigt, men jag stod ut. När jag kom hem började jag genast fixa i ordning mig, duscha, raka, smörja in, ja ni vet allt det där. Så jäkla skönt nu när man håller på med blommor och svettas som en gris. Massa jord hade jag i håret också. Blev glad när jag såg vad mamma hade köpt, TreSemmé schampoo och balsam, dyrt men jäkligt bra grejer! Egentligen tänkte jag åka till Västerås i helgen men det blir nästa helg istället. Så nu sitter jag hos Johannes. Vi har typ bara spelat tv-spel, mest älskling förstås. Vi ska strax sova, först myza. ;]

Natti!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback