Det går bra nu

Hallo!

Har precis fixat klart ännu ett arbete åt älskling. Generös eller vadå? ;p
Sen hade jag testuppkörning idag också, det gick kanon! Så ska köra en lektion till, sen en lektion precis innan uppkörning. Sen ska jag ju göra teoriprovet innan såklart. Har bara sluttestet kvar innan de släpper mig på teoritestet. Åkte kl. 7 i morse till bilskolan, pluggade tills kl. 9 då jag körde. Sen från typ kvart i 10 till halv 4 pluggade jag. FYFAN! Men bra jobbat av mig tycker jag. :-) (Y) Så ska väl fixa klart det där sista testet, sen ska jag boka teoriprov. Riskettan nu på fredag också. Sen äre klart! Åh, hoppas det går som jag vill. Körkort till sommaren hade varit underbart.. :-)

Efter bilskolan åkte jag direkt till älsklingen. Vi sparkade lite boll, samt myste massa. Sen fick jag lov att åka hem..

Nej, nu ska jag göra andra saker.

Nu blev ni lite uppdaterade på min körning, om ni är intresserade.. Haha!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback