Kläääder

Just nu sitter jag i min älsklings säng. Sov här i natt. Han är och kör bil på sin körskola just nu. Han ska fan inte hinna före mig, det ska jag se till! ;] Jag har precis klickat hem lite grejer från H&M, åh kär! Senare tänkte jag åka till körskolan och plugga lite, så jag kan boka det där teoriprovet någon gång!

Igår jobbade jag hela dagen, sen åkte jag hem till älskling, som var ute och spelade fotboll. Sen bestämde vi oss för att jag skulle sova där, så det var bara att åka hem och hämta alla grejer jag skulle ha med mig och sen åka tillbaka igen. :] Jag köpte med mig massa gott på Ica också. En stor coca cola, en påse rings, en påse chips & en stor chokladkaka. Gissa om vi åt upp det? NÄ, typ hela chokladkakan är kvar, mer än hälften av colan är kvar, chipspåsen är oöppnad men ringsen åt vi typ upp. Haha, jaja den som spar han har!









Plus en svart top men hade ingen bild på den! :] Nöjd!



Kommentarer
Alexandra, KAKHUSET ♥ skrev:

Åh, jag älskar randigt! :)

2010-05-06 @ 14:02:06
URL: http://www.kakhusets.se
Jenlen skrev:

kej mm tycker den va riktigt snygg! Så hoppas han kper den eller så köper jag den åt honom :)



Vilken himla snygg bikini föresten.

2010-05-09 @ 10:37:45
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback