Shopping (igen)

Sådär då, ännu en dag förbi..

Idag ringde de 7 från jobbet och ville att jag skulle jobba, så då var det bara att åka dit så snabbt som möjligt.
Träffade på Angelica på bussen, kul att träffa henne! :]

Sen var det hard work work, glassplitter, skrik och allt sånt där som hör dagis till ni vet. ;>

Efter jobbet åkte jag & älskling till Borlänge/Kupolen. Jag skulle köpa present till syrran som fyller år på torsdag (aprilskämtet, hah). Men det blev lite annat också. En rosa jättefin kofta, lite annorlunda mot alla vanliga. Sen köpte jag även en sjal och örhängen på Indiska. Sen även gråa spetsleggings. Sen böt jag min leopardsjal jag köpte i helgen, för den gick sönder idag. Så då fick jag en nyyy!

Sen tog vi bussen tillbaka, jag hem till mig & älskling hem till sig. Har väl mest tagit det lugnt, är så trött.
Ska jobba imon med kl. 09-16. Så bäst att jag kommer i säng snart!

Godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback