Jag är vaken?

Ingen är inloggad på msn, det är bara jag som är uppe och har varit det hela dagen igår och hela natten.
Varför?
Jo, jag jobbar natt på posten och delar ut morgontidningar. Vissa av er visste det, men tror inte jag har hunnit skrivit ut det på bloggen än? Men nu vet ni iaf. Så jag har lite konstiga och JOBBIGA sömnvanor nu. Jag vaknar runt 2-3 om dagarna, det suger. Och när man har jobbat natt, så kan (iaf jag) inte somna på en gång. Jag måste varva ner och därför sitter jag här nu, ska väl sova om 30 minuter ungefär..

Men tänkte berätta om min underbara dag först!
Jag & min barndomskompis som jag inte varit med på flera år, bestämde oss för att vi skulle träffas idag och grilla.
Så vi åkte till Fostbrunnsdalen, mitt emot Stora Tuna kyrka och satte oss där, grillade, skrattade, pratade, spelade kub, drack vattnet från dalen, gick promenad i skogen och försökte att inte kliva på alla hundratals bebisgrodor som hoppade omkring. Jag lovar, det var hundratals av dem!

Vi hade det så himla roligt och det kändes som om det var igår vi sågs, för det var inte stelt ett dugg!
Det måste göras om verkligen. En toppenkväll säger jag bara! :)

Äh, nej nu stänger jag av datorn och sussar istället.
Det låter som en bra idé tycker jag!

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback